Point Blank Wallhack 2020 Hile | Menülü Mega Hack

Point blank hileleri konusunda en aktif paylaşımları yapan sitelerden bir tanesiyiz. Point blank çok eski bir oyun olmasına rağmen hala daha rağbet görüyor ve oynanıyor. Point blank hile 2020 yılı versiyonu şuana kadar paylaştığımız hileler arasında en “kararlılıkla” çalışan versiyon. Yani hata verme vs gibi durumların en az olduğu point blank hilesi. Artık özellikleri anlattığımız kısma geçebiliriz.

Point Blank Hile 2020 Menü Özellik Listesi

Point blank hile menüsünde hileye ait özellikler şu başlıklar altında sıralanmakta.

  • Aimbot
  • Weapon Hack
  • Esp
  • Player
  • [GM] Mode
  • Items
  • Auto Up Hack
  • Glow Hack

Bu başlıklar altındaysa bir sürü özellik var. Genelde her başlığın altında 3-4 tane daha özellik bulunuyor. Yani anlayacağınız point blank hilesi ciddi manada fazla özelliği bünyesinde bulunduruyor. Tabi ki sizin en çok kullanacağınız hile büyük ihtimal point blank wallhack ile point blank aimbot hack olacaktır.

Point Blank Hile 2020 Hakkında Uyarılar (ÖNEMLİ)

Her hilede olduğu gibi bu hilede de ban riski vardır. Lakin kodların tespit edilmesinden kaynaklı otomatik bir ban yemezsiniz. Eğer hile kullandığınızı çok fazla belli ederseniz şikayet sebebiyle ban yiyebilirsiniz. Point blank adminleri tarafından manuel ban yersiniz yani, oyunun anti hile sistemi hileyi tespit edemiyor. Bu yüzden anti hile sistemi size otomatik ban atamaz.

Point blank hile 2020’yi çalıştırmadan önce muhakkak Windows Defender’ı veya antivirüs programınız varsa onu kapatınız. Bunun sebebi point blank hilesinin içinde virüs bulunduğundan değil antivirüs programlarının bu tarz oyun hacklerini virüs olarak algılaması. Point blank hackin içinde server bağlantısı olduğundan ve oyunun kodlarına 3. parti bir program olarak müdahale etmesinden dolayı virüs olarak algılanabiliyor. İçerisinde trojan vs gibi şeyler bulunmamaktadır.

Eğer point blank hackin tüm özelliklerini açacaksanız ve hile kullandığınızı belli edecek hile özelliklerini aktif hale getireceksiniz bunu muhakkak yan hesabınızda yapın. Çünkü speed hack vs gibi özellikleri açtığınız zaman hile kullandığınız belli olacaktır. Point blank adminleri bunu tespit ederse sizi banlayabilir. Bu yüzden o tip özellikleri yan karakterlerinizde kullanın. Point blank hile 2020 de gm koruma sistemi bulunmaktadır. Oynadığınız odaya bir gm girerse point blank hack sizi uyaracak. Uyarı alırsanız hemen o odayı terk edin ve başka bir odaya geçin.

Şifre: hilecin

İndirme Linki 1

İndirme Linki 2

16 thoughts to “Point Blank Wallhack 2020 Hile | Menülü Mega Hack”

  1. Ulan harbiden adamsınız aq millet saçma sapan linkler paylaşıp duruyo. Siz tak diye direkt linki veriyosunuz siteyi reklama boğmamışsınız. Hilelerde çok kaliteli.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.